dålig uppdatering !

Att vara så dålig på att uppdatera det fattar jag knappt. Men iallafall igår va vi på sommar fest på Sessas dagis och hon tyckte det var jätte roligt . :) Nu har jag suttit här och slagit  in massa paket och kollar samtidigt på bb (bigbrother) Det har hänt så otroligt mycket saker sen jag blogga sist tyvärr kan jag inte ta allt idag så får nog göra det nästa gång jag bloggar . Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder på Charlie också eftersom ni inte fått se en enda bild på honom och han fyller ju faktist ett år om 43 dager tiden har gått så jäkla fort det är helt o sannolikt ! Nu ska jag inte ta upp eran tid mer ! :) hörs nästa gång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0