Galen !

Jag har blivit helt GALEN !! i Villervalla kläder så jag har införskaffat mig en hel del till mina älskade godingar !
har shoppat för hela 10200 kr på bara två månader (plus att min älskade syster shoppat massa till dom  ! :)  ) nog om det nu  !


Jo det jag ville skriva av mig lite om idag är faktiskt min syster Jossan .

Att ha en syster som henne det borde ALLA behöva ha ! Hon ställer alltid upp för mig och min familj finns alltid där när man behöver henne som mest ! jag verkligen ÄLSKAR henne ! Men vi har självklart våra mörka sidor också , Även fast vi kan bråka mycket ha taskig attityd mot varandra och hela tiden muppa oss så gör det inget vi finns där för varandra hela tiden man behöver aldrig vara rädd för att hon inte finns där för det gör hon och jag finns där lika mycket för henne som hon finns för oss ! :) åter igen JAG ÄLSKAR DIG JOSEFINE CATARINA ÖSTLUND HÄLLGREN <3


Jag har ju länge lovat er lite bilder från Juli förra året så får väl helt enkelt kasta upp lite bilder då på ögonblick vi vart med om under årets gång :)

hejsvejs bloggen !


Vanessa med sin kusin Ebba ! :)


Charlie med älskade Shikita ! :)<3

 
Trackback
RSS 2.0