Lite julklappar !

Jag skrev igår att jag skulle lägga in lite bilder på julklappar jag köpt till barnen ! Här kommer lite bilder på kläder som jag köpt till barnen  så får jag lägga in bilder på lite leksaker någon annan dag då det är så sjukt mycket leksaker :)
 
 
 
Snygg väst från Espirit till Vanessa :)
 
Från Geggamoja:)
Snygg mössa till Vanessa från Geggamoja! :):
Snygg mössa till Charlie från Geggamoja
Snygg tröja från Name it , Till Charlie :)
Nova star byxor till Vanessa :)
WCT Jacka från Novastar ! Till Charlie
Wct byxor från Novastar !:) Till Charlie
 
 
Här är jeans till Charlie från Nova star :)
 
 
 
Som sagt det kommer in fler bilder senare när jag har mer tid och ork :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0