Fredag den 17/8 - 2012

Idag var Pontus i skolan så jag stanna hemma med barnen idag och hade fina Diesel på besök ! Sen åkte vi ner till ICA och hämta ut ett efterlängtat paket som posten tappat bort men idag kom det till rätta och barnen vart lika glada som jag när vi öppna och fick se det fina innehållet ;) Sen har vi åkt till Willys och köpt fredags mys som skulle tillbringas hemma hos barnens faster ! Imorgon ska vi åka hem till mina föräldrar och sova där till på söndag och på söndag ska vi hem till vår fina vän Sarah och hennes underbara son Jonathan ! :)
 
Nu tänkte jag lägga in lite bilder på det som kom i paketet :)
 
 
  det här settet landa i brevlådan idag dom har jag köpt begangnat för att Charlie ska kunna ha något när han börjar på dagis som han kan kladda ner och förstöra hur mycket han vill :)
Den här kavajen och shortsen från polarn o pyret fick Charlie när han fyllde år av sin farbror :) 
 
Dom här två bodysarna landa i brevlådan idag dom har jag köpt begangnat för att Charlie ska kunna ha något när han börjar på dagis som han kan kladda ner och förstöra hur mycket han vill :)
 
Kommer lägga in mer bilder på Charlies presenter som han fick när han fyllde år :)
 
Sen ska jag lägga in mer bilder på alla Vanessas kläder från Villervalla som hon snabbt ryckt åt sig för att lägga i sina lådor :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0