allt och inget .

Har inte bloggat på 2 månader och det beror inte på att jag har blogg torka utan att min dotter har tagit sönder min datar och jag har inte råd att köpa en ny just nu eftersom det är så mycket som ska handlas till bebisen som kommer om 11 veckor =) Det har hänt så mycket dom där två månaderna jag har vart på förlossningen två gånger var av ena gången fick jag sova kvar en natt och jag har så mycket sammandragningar och så har jag fått problem med mina ligament så har fruktansvärt ont pågrund av det så nu har läkarna beslutat att jag ska äta citodon för att kroppen ska kunna slappna av bättre . sen har vi hunnit vart på kalas Lovisa fyllde 7år och Leo har fyllt 7 år sen har Elias fyllt 5 år Ebba 9 år min bror 22år och min syster 21 år :) sen har Dennis fyllt 31år och igår fyllde Kickan 30år och Maud fyllde 53 så det har vart en hel del kalas för våran del så nu är man less på tårta och bakelser för ett tag framöver :) sen den 28 april var jag och älsklingen på förlossninen på ett aurorasamtal och det gick jätte bra ska tillbaka dit den 18 maj för att träffa överläkaren på ett nytt samtal och utifrån det får vi se hur det blir :) imorgon ska vi äntligen tillbaka till barnmorskan och mäta magen ska bli spännande :) Har beställt en vagn också som kommer nästa vecka så det ska bli kul att se hur den är :) Sen har Jonathan haft dop den 2 april och där blev jag och Pontus gudföräldrar till han :) men vi kunde tyvärr inte komma på dopet eftersom jag Pontus och Sessa blev magsjuka två dar innan men fick höra att dopet var jätte fint :)

ska försöka lägga in lite bilder nån dag . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0