Ute

Vakna upp vid halv 9 idag så då ställde jag mig och diska på en gång och duka fram frukost till hela familljen direkt efter så klädde vi på Sessa och gick ut till lekparken där vi mötte Kickan och Maud som hade med sig Leon och Nathan så vi var ute med alla barn hela förmiddagen sen gick vi hem till Maud där alla barn käkade lunch sen vandra jag Sessa och Pontus hem igen väl hemma igen så sov Sessa middag och jag o Pontus käka vår lunch sen kolla vi på två filmer och myste ner oss i soffan innan Kickan och hennes barn kom förbi . Nu har vi lagt Sessa för natten och Pontus står och diskar efter middagen och plockar undan allt .  Nu ska jag kolla på "halv åtta hos mig" sen "familjen annorlunda" och efter det blir det "stjärnorna på slottet" sen blir det direkt ner i säng för att sova :)



Hitta en gammal bild på Sessa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0