Äntligen !!

Nu har vi äntligen fått våran dator igen så nu kommer jag att försöka skriva av mig i bloggen varje dag :)

Har hänt så mycket sen i november men kommer inte orka skriva allt .

Kan börja med att julen var jätte trevlig den firades hemma hos oss med Kickan Daniel och barnen samt Maud och sen kom också Dennis förbi och det vart mycket go mat och go dryck sen öppnades det julklappar och alla barnen vart super nöjda med allt :)

Sen har jag vart säng liggandes sen några veckor tillbaka kan knappt gå längre pga min hemska foglossning men man får se det positiva  i det hela jag kommer ju få något helt fantastiskt ett litet barn till :) och det är så sjukt gulligt när Vanessa kommer flera gånger om dagen och klappar fint och pussar på magen och tittar upp på mig med sina glittrande ögon och säger bebis :)

Nu är det bara två veckor kvar tills vi ska på UL och jag är så nervös :)

Sen har jag fått reda på utav min älskade vän Sarah att jag ska få bli gudmor till hennes underbara son Jonathan :) <3

Nu tänkte jag avrunda här och kolla på tv :)

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0