Måndag

Gick upp halv 7 idag för när klockan ringde somna vi om såklart hehe men vi gick iallafall upp halv 7 och gjorde oss i ordning sen gick jag tillsammans med Kickan och barnen till skolbussen och sen gick vi till dagis och lämnade Sessa :) När jag väl kommit hem igen börja jag och Pontus städa sen hoppa jag in i en dusch och efter det så sprang jag ner på stan på möte och direkt efteråt så gick jag upp till dagiset och hämta Sessa igen och sen gick vi hem och väl hemma efter en hel dag på vift så har jag tagit det lugnt och Pontus laga en riktigt god wok till middag :)




Älskade barn <3



Älskade barn <3



Älskade barn<3



Älskade barn <3




Älskade barn <3




Älskade barn <3




Älskade barn <3




Älskade barn <3




Älskade barn <3




Älskade barn <3



Vecka 19 Älskade barn <3



Magen vecka 19 älskade barn <3



Älskade hund <3



Älskade hund <3



Älskade hund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0