Pojke!

Igår kolla vi på "love and other drugs" och den var riktigt bra så det tycker jag absolut att alla måste se !

Igår hade Vanessa jätte svårt för att sova och ingenting hjälpe men efter ett tag så somna hon iallafall och då hoppa vi direkt ner i sängen och sov . Idag gick vi upp kvart i 8 och då hoppa jag in i duschen och fixa mig efter det gick jag ut med vår hund medans älskling fixa iordning frukosten och fixa Vanessa :) Sen kom Kickan hit vid 10 och var barnvakt åt Vanessa medans jag och älskling åkte till Eskilstuna på ultraljud . Det gick jätte bra moderkakan var jätte stor och skymde hela bebisen nästan :) och den ligger högst upp i framvägg så det kan ta upp till vecka 26 eller längre innan jag kan känna dom första sparkarna :) Men allt såg jätte bra ut och barnet var friskt och inte några konstigheter sen fick vi reda på att det är en liten pojke där inne som väntar på att få komma ut till sin familj och absolut till sin storasyster som väntar så spänt på honom :) hon säger bebis hela dagarna och pussar på magen :)







Bjuder på några underbara bilder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0