Trött

Sessa vakna 21 igår och var jätte ledsen och hon total  vägra  somna om efter att ha försökt söva henne i både säng och vagn i en timme så fick jag nog så hon fick gå och lägga sig med mig och älskling istället och sova där men hon somna inte då heller så pontus gick och la sig på soffan så jag fick söva henne och hon somna äntligen vid 03.00 och gick upp halv 8 så knappt nån sömn har man fått heller men det är sånt man får räkna med när lillen får två nya tänder :) Idag har vi vart ute i parken hela dagen och det har vart så kallt men ändå roligt :) Sessa lekte förfullt med alla barn speciellt Nathan . Nu sover hon äntligen så nu ska jag koppla av vid tvn och dricka mig loka i lugn och ro . :)

Imorgon får min syster barn och då blir jag äntligen moster till en liten tjej ska bli så mysigt. :) Lycka till med allt nu Timmie o Peter  och hoppas både igångsättningen och förlossningen går bra . :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0