paket !

Igår var vi ner på stan och handla lite på apoteket och sedan gick vi in på ica bengtsson för att hämta ut våra paket med kläder som vi beställt och så gick vi in på banken och hämta ut en ny internetdosa till mig då våran hund har tuggat sönder min förra i bitar :) När vi väl var hemma igen så betala vi alla räkningar och sedan ringde jag till min mamma och fråga ifall hon och pappa hade lust att komma förbi så vi kunde åka till willys och självklart kom dom och hjälpte till att köra mig dit efter några timmars handlande så var vi äntligen hemma igen :D så nu behöver vi inte handla på en månad iallafall :)

Idag har vi bara vart hemma och tagit det lugnt förutom att vi gick till Kickan nu på kvällen en stund :)


Igår var vi också hos barnmorskan och kolla hjärtljuden låg på 154/156 och jag har gått upp 2 kg på 20 veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0