love and other drugs

Kollade ju på Filmen "PUSS" igår och min mening om filmen är att den är totalt värdelös skulle aldrig se om den och absolut inte rekomendera den till andra !!

Idag har jag vart ute och gått en timme med Kickan och Ebba och Pontus har stor städat hela lägenheten och gjort det jätte fint tills jag kom hem igen . :) hemma igen så käka vi lunch hela familjen sen gick vi över till Alex och Tina där Vanessa lekte av sig med barnen .. Sen käka vi middag tillsammans där det bjöds på fiskpinnar potatismos och remouladsås riktigt gott .

Imorgon ska vi åka till Eskilstuna kvart i elva för göra ett besök på förlossningen där vi ska på Ultraljud för att se på vår efterlängtade bebis och se vilket bf datum vi får sen har vi bestämt tillsammans att vi ska kolla upp vad det är för kön :)

Nu ska jag och älskling kolla på en ny film som heter "love and other drugs" hoppas verkligen att den är riktigt bra nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0