Lite nytt kanske !

Tänkte att jag inte bara skulle skriva om vad vi gör på dagarna utan om lite nya saker också tex saker vi ska köpa nu inför det nya barnet graviditeten och lite skvaller om saker jag irriterar mig på . :)


Men idag kan jag iallafall säga att vi har haft Kickan och barnen på besök och vi bakade kladdkaka sen åt vi lunch och direkt efter kom Dennis och Linnea på besök och direkt när dom gått klädde vi på Sessa och gick hem till Alex och Tina så Sessa fick leka av sig med alla barn och äta lite lördags godis . :)



Sen tänkte jag bara berätta att den 17 December så flytta vi ifrån vår tråkiga lägenhet med tjuriga grannar och gnäll till en helt fantastisk lägenhet i ett annat höghus med utsikt över Mälaren och hela stan och jätte snälla grannar som hälsar så trevligt tänk er vad fint på sommaren när man kan sitta ute på balkongen i solen och fika samt titta på alla båtar som åker i mälarn och alla människor som badar hur bra som helst ju !

Sen finns det ju vissa grannar i huset som har något fel men det är sånt man får ta men är så jäkla nöjd med denna bostad kan inte bli bättre när jag får ork och tid så ska jag ta kort på den och lägga ut i bloggen . :)


Sen har Vanessa fått för sig att hon ska ringa flera gånger om dagen till sin moster som flyttat ifrån oss hela vägen till småland så till henne ringer hon och pratar med i flera timmar tills hon lessnar och kastar telefon i golvet :)

Hon är bara för underbar min söta lilla prinsessa som saknar sin moster .!

nu är det bara 9 dagar kvar tills det är alla hjärtans dag och på just den dagen ska vi på  ultraljud som ska bli så kul att gå på :)

på tal om graviditeten så mår jag jätte bra har inga konstigheter förutom att jag har gått med foglossning från vecka 13 känner inga sparkar ännu och inte heller när barnet har hicka men min barnmorska har jätte svårt för att hitta hjärtljuden och säger att det förmodligen beror på att min moderkaka ligger i framvägg och gör den det kan det ta upp till vecka 23 innan man känner första sparken men tycker ändå att jag borde känna eftersom det är så tätt inpå Vanessas graviditet . Men får lita på min barnmorska att allt är bra :) Sen ska det bli så kul att se på ultraljudet ifall den ligger i framvägg eller bakvägg !

Tänkte gå iväg och kolla på film nu med älsklingen "Freaky Friday" som går på kanal 5 !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0