gudmor

Har inte skrivit på två dagar nu med jag har vart så jäkla trött sen har jag bara vart med Sessa dom här två dagarna så har inte hunnit med bloggen något . Men inatt fick min syster en dotter på 3450 g och 49 cm lång jätte söt är hon . Grattis till er . <3

Nu är det bara fem dagar kvar tills vi ska på ultraljud och Sessa ska självklart följa med och titta på sin lille bror/syster .

Älskling håller på och kollar runt förfullt på bilar för han är så jäkla sugen på att köpa en så det blir troligen en bil köpt denna månad . :) Och idag fick vi hem ett kort med posten där lilla Jonathan bjuder oss på dop den 2 april så det ska bli jätte kul . Och det bästa av allt är att jag ska bli hans gudmor åå jag är så lycklig för att Sarah har det förtroendet för mig <3

Nu ska jag ta min "lilla" bebis till hund och gå till sängen för nu blir det dax att SOVA !!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0