Fredag

Har inte skrivit på två dagar men i förrgår så hände det inte så mycket var ute med Sessa i lekparken och sen gick vi en promenad upp till macken där vi satt i två timmar medans Sessas farmor skulle jobba klart sen när hon stängt och räknat kassan så gick vi lugnt hem och väl hemma så la vi Sessa för natten och jag koppla av framför tvn men Pontus :) Igår va vi ute hela dagen med Sessa i lekparken sen gick vi hem till Sessas farmor Maud där vi fika och Sessa lekte med Nathan och Leon sen gick vi hem för klockan vart mycket .. Det har vart väldigt ovandligt att jag vart uppe och rört mig så här mycket för jag har så jäkla ont i ryggen men man kan ju inte deppa för det Sessa är ju min skatt och hon ger mig orken till att gå upp varje morgon . :) har fikat med Kickan varje dag också .

Idag ringde klockan 7 så Pontus går upp gör sig i ordning och fixar frukost till mig och Sessa sen tar han upp Sessa vid 8 och väcker mig kvart över 8 vid 9 kommer Kickan för det var meningen att hon skulle vara barnvakt medans jag och Pontus var på ett viktigt möte men då ringer dom kvart över nio och säger att mötet är inställt och dom skickar hem en ny tid .. SUCK !!!!!!!!  Men då gick Kickan hem och vila en stund så jag och Sessa gick hem till Maud på kaffe och Pontus stanna hemma och städa hela förmiddagen sen kom han också till Maud var hemma vid 1 för att göra lunch sen lägga Sessa så hon fick vila . :) efter det så har vi inte gjort så mycket vart hemma och lekt med Sessa sen gick jag och Kickan ner på stan och handla hem massa nödvändiga saker . Till Middag vart det pommes bea sås och kyckling :) Kickan och barnen åt självklart här :) Nu kollar Pontus på tv så tänkte avrunda här och gå till honom :)


Idag plussar vi så nu går vi in i vecka 17 :) och snart är det UL !!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Varför skriver du inte om när Sessa ringer till fina moster och pratar i telefon?

Bara prat om pontus familj här ju :(

2011-02-05 @ 15:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0