Beställt kläder :)

Idag har det bara vart en lugn dag hemma . Maud och Kickan kom förbi på en kaffe och sedan gick dom hem och då fick Sessa sova middag och jag o Pontus passa på att kolla på film och städa efter det så kolla jag och älskling på bebis kläder och det vart såklart en hel del beställt till den lilla killen i magen :) Nästa månad ska vi beställa lite sommarkläder till Vanessa sen ska vi beställa lite kläder till mig som jag kan ha på Jonathans dop och självklart något fint till Älskling eftersom jag och älskling ska bli gudmor och gudfar till lilla Jonis så vill man ju vara extra fin :)

Nu har Sarah och Willi gått hem efter att ha kollat på "Sofias änglar" vilket underbart program !



Tröja från H&M :)

Byxor från H&M :)

Bodys från H&M :)


Byxor från H&M :)



Startpaket från H&M :)



Startpaket från Ellos.se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0