Sammanfattning av Söndag & Måndag !

Söndag 26/9 -2010 :

Det var ju bara att kliva upp sen på morgonen när vanessa ville gå upp efter ännu en natt som inte var så lyckad då jag bara fick sova 4 timmar så jag va helt slut hela söndagen . Men Kickan kom till oss vid halv tio på morgon och stanna till 5 på kvällen så vi har suttit och snacka massa skit druckit kaffe och bara fått vara . Ebba kom vid tio hon också och ville ta med sig Vanessa ut i lekparken så dom har lekt ute i 7 timmar med avbrott för lite lunch  :) samt gick kickan och käka lite kina mat innan hon kom tillbaka till oss :)... Saksamma

sen på kvällen vid 19 : 30 så kom vår underbara vän Sarah förbi och ville umgås så hon satt här med oss och njöt av en underbar kebab rulle och snacka skit sedan efter lite tv tittande gick Sarah hem för jag skulle sova då det är en stor dag imorgon :D Men sen gick det inte att sova på hela den natten heller då Pontus börjat smitta av sig med sina sömnproblem vilken SUGER !!


Måndag
27/9 -2010 :

Vakna första gången vid 06.00 och vägra gå upp så jag somna om igen och vid 07.00 var det bara att kliva upp ur sängen gå direkt till duschen och duscha av mig och Vanessa för att sedan göra oss i ordning för den stora dagen idag som är en speciell dag då Vanessa börjar på dagis för första gången . Det har gått jätte bra och hon älskade det verkligen var dock en liten kille som va lite elak mot henne men annars så har det gått jätte bra hon har lekt busat och blivit så välkommen i gruppen så imorgon är det hennes andra dag och då ska hennes pappa få gå med henne till dagis så får vi se hur det kommer gå då :) Men tror det kommer gå alldeles utmärkt :)


kommer inte på något mer att skriva sålänge satt hejsvejs !! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0