Dag 3 & 4 !

Hej bloggen jag har inte skrivit på en dag nu har vart så mycket som hänt och kännt mig lite nere så har inte haft ork eller lust att skriva eller träffa eller prata med någon .

Dag 3 på dagis för Vanessa va som väntat bra och allt var som vanligt och hon älskar det lika mycket som första dan om inte mer för varje dag som går. Hon har redan skaffat sig sina vänner och bara älskar dom. Det första hon gör när hon kommer till dagis är att springa fram till sina vänner och pussa dom sen pussar hon självklart sina dagis fröknar och det brukar hon inte göra så det är bara tummen upp på det ! :)


Dag 4 på dagis vet jag inte så mycket vad som hänt eftersom det var första dan då jag skulle lämna henne själv och det gick hur bra som helst . Vanessa vart lite ledsen efter en timme när hon upptäckte att jag var bort men det gick över efter 15-20 minuter ååå . Jag är så jäkla stolt över våran älskade prinsessa du får mamma att gråta glädje tårar när du är då duktig på allt mamma älskar dig troll unge <3


Som sagt har det hänt så mycket nu på två dagar saker som gjort mig väldigt ledsen saker som fått mig att må väldigt dåligt och insett att jag är en så kallad "idiot" som inte kom på något tidigare det ända jag kan säga är att jag förstår inte hur man kan göra så mot en annan människa jag får inte in det i mitt huvud du har fått mig att må jätte dåligt fått mig att inte sova på nätterna fått mig att känna mig misslyckad bort glömt känns som jag inte är värd ett skit längre mår inte bra nu och det är inte okej ! :(

Jag är inte den som ska må dåligt jag är den som ska vara glad jag är den som alltid ska le och jag är den som bara vill folk väl om dom inte gjort mig illa ..  Men som jag alltid sagt ! JAG SÄGER INGENTING SÅ HAR JAG INGENTING SAGT !!





Sen saknar jag min älskade pojkvän som är i småland hos sin bror .. Men han kommer hem om en vecka drygt . :)


Jag älskar dig pontus östling !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0