=)

Hej .. Idag har vart en ganska så bra dag ändå ! :) Börjar med att Kickan och barnen väcker mig vid 7 och frågar om vi inte ska följa med och självklart hade jag försovit mig så jag hade fem minuter på mig att både klä på mig och Vanessa samt fixa allt till dagis och sen va det bara att springa till dagis med henne :)

medans Vanessa var på dagis så har jag passat på att städa och fixa i ordning hemma och imorgon blir det tvätta all tvätt som finns och städa ännu mer eftersom min älskade pojkvän kommer hem imorgon och har med sig sin bror och brors son så det ska bli riktigt trevligt ! :) Sen på torsdag så fyller min älskade 18 år och då är det stort kalas som gäller och massa folk som kommer hit :)


Idag är den dag då Sarah's bebis egentligen ska komma ut men hon kommer gå övertiden och få sin son vilken dag som helst ! :D SÅÅÅ SPÄNNANDE OCH ROLIGT !!


Nu ska jag gå och vika massa ren tvätt innan Maud kommer hit och ska ta ut Shikita ! :)


hejsvejs ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0