Hej!

Hej . Idag ringde klockan 06:00 och det är inte okej ? jag var så jäkla trött men bara bita ihop och gå upp eftersom Vanessa ska till dagis . Men det är inte roligt när man sover 3 timmar varje natt . På dagis idag så gick det sådär hon vart ledsen när jag gick men annars har det vart helt okej hon blir ledsen så fort Anna (en utav fröknarna) går men så fort hon är tillbaka så är det full rulle igen :)


Hemma sen har det inte hänt så mycket Vanessa har fått feber igen men det kommer nog gå över till imorgon kan vi ju hoppas på då hon ska till dagis igen  :)


Sen imorgon är den dag då min älskade vän Sarah är beräknad att få barn men jag tror hon kommer gå över lite :) hehe :D


Sen är det bara två dagar kvar tills Pontus kommer hem och jag längtar som bara den efter han ! :) Sen har jag kännt nu på sista tiden att jag skulle vilja flytta jag vet inte riktigt men det känns som att jag inte står ut i strängnäs längre jag känner verkligen inte för det men jag vill samtidigt inte lämna Kickan Sarah Maud och min familj jag vill ju ha dom nära mig väldigt nära  ! :)


Orkar verkligen inte blogga idag är för trött hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0