Sjuklingen ..

Hej bloggen . Igår hände det inte så mycket va hemma hade en riktigt mysig dag framför tv med film och samt lite lekar med Vanessa . Pontus hade ju Willi på besök så jag har inte kunnat sitta vid datan något då dom har lanat hela kvällen . Men det led jag ju inte av fick ju ha det underbart kul och mysigt med våran prinsessa :) .. Och nu till det tråkiga och jobbiga .. Vanessa vakna klockan 04:00 och vägrade somna om hon skulle helt enkelt vara vaken så va ju bara för mig att gå upp och vara med henne och hon total vägra att sova förns klockan 15  och hon har kört slut på mig idag så nu är jag så dö trött att jag skulle kunna somna sittandes . Idag har vi inte gjort så mycket heller fick våra hyllor idag så dom ska vi sätta upp på väggen imorgon . :D Har tvättat och vikt tvätt hela dagen så nu är jag less på det en vecka till . :D Men nu ska jag försöka övertala Pontus om att vi ska åka till Eskilstuna imorgon och köpa lite saker till lägenheten . :D Hoppas hoppas hoppas jag får som jag vill . :D

Jag har så fruktansvärt ont i min hals kan knappt svälja så nu ska jag gå och göra en kopp té med lite honung och bara njuta resten av kvällen och vila upp mig så jag orkar skriva av mig imorgon och lägga in lite bilder . :)

Hejsvejs ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0