Söndag!

Hejsan .  Natten vart så jäääkla lång med lite sömn då Vanessa vart vaken från 23:30 till 05:30 vägrat att sova bytt blöja gjort välling prövat att sova brevid henne men ingenting har fungerat så hon har sprungit runt och lekt i rummet med hunden medans jag har legat där halv död trött som ett as och bara hoppats på att hon ska sova men eftersom hon har feber så förstår jag ändå att hon inte sover satt det är lugnt  :)


På morgonen har vi inte gjort så mycket vi gick en promenad med hunden så Vanessa fick lite frisk luft . Sen när vi kom in åt vi frukost och efter det så satt vi i soffan och gosa en stund  tills jag kom på att jag behövde åka till Willys och handla lite mat och annat gott som frukt och sallad MUMS ! :D Så jag fråga Dennis om han ville köra mig till Willys och självklart ville han ju det  så när han kom åkte vi på en gång och sen när vi kom hem efter en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG tid på Willys så hjälpte han ju självklart mig att bära upp allt i lägenheten vilken kille va  ? :D hehe Tack för att du finns och hjälper till så mycket  :) Sen har jag en liten rolig sak att berätta Vanessa har vart rädd för dennis sen hon föddes men nu dom senaste gångerna dom träffats så har hon blivit så glad att det bara är han som gäller så roligt att se . Så idag när han skulle åka hem igen så börja hon gråta jätte mycket efter han och stod och skrek på han i brevlådan så gulligt ! :D


Nu på kvällen har det inte hänt så mycket Kickan kom och låna Shikita och gick ut med henne medans jag passa på och ringa KINGS !:D sen efter 20 minuter kom Kings med min och Vanessas mat SÅÅÅ gott älskar deras kebabrulle :D Sen kom kickan tillbaka och drack lite kaffe och snacka skit innan hon var tvungen att gå hem och laga mat till barnen . Nu på kvällen kom Maud  (Pontus mamma ) förbi och hämta Shikita för att ta henne på en kvälls runda eftersom Vanessa sover och är hemma  kan jag inte lämna henne själv . Men nu är det snart dax för sängen för min del då jag ska upp 06:00 för att göra Vanessa i ordning och gå till dagis med henne och självklart får jag sällskap av kickan och hennes två underbara barn som man absoluta inte kan sluta älska :) !


Dennis och kickan :)

Dennis och Kickan samt Vanessa på dopet :)

hejsvejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0