minnes stund ! :(

Hej bloggen har inte vart här inne på två dagar men igår så fyllde jag år och det firades med dom bästa kan jag säga ! Gick upp vid 10,00 och börja städa och gjorde snyggt efter det börja jag och älskling fixa tårtan och göra i ordning allt in för kalaset .. Sen vid 4 kom mamma pappa min syster och min bror farmor farfar Kickan Ebba Leo Lovisa Elias Sarah Willi lilla Jonathan Dennis Maud och det var helt underbart fick mycket som jag verkligen har velat haft länge :) Fick : en 47 tums platt tv surround ljud samsung galaxy s I9000 metallic black av älskling :) sen smycken som jag verkligen vill ha fick jag av syster och hennes kille :) pengar fick jag av mamma pappa bror farmor och farfar :) sen fick jag leggings och en jätte jätte fin skjorta av Maud sen en jätte fin blomma av Dennis och Sarah Willi Jonathan kickan och barnen har inte hunnit köpa något men det är helt okej :) Sen på kvällen efter att alla gått så satt vi hemma och bara tog det lugnt och njöt av kvällen och lugnet efter att ha haft så mycket folk här :)



Idag så har jag inte gjort så mycket träffa Micke en stund på morgonen gick en promenad med Vanessa och Shikita . Sen på dagen så har jag bara vart hemma och tagit det lugnt med älskling och Vanessa sen på kvällen fick jag ett sms av min underbara vän där hon fråga mig om jag ville följa med henne ner till strandbadet och gå på Charlie's minnes stund då han på ett tragiskt sätt gick bort igår den 24/10 2010  bara 17 år gammal  . Jag känner inte Charlie och vet tyvärr inte vem han är riktigt så jag känner att jag inte hade något där att göra riktigt men självklart så följer jag ju med min älskade vän ner dit så dit gick vi så hon fick ta ett riktigt farväl av honom
sen hemma igen så gick vi hem till Sarah och kolla lite tv myste lite innan jag gick hem igen och nu sitter jag här i soffan med min älskade pojk och kollar på lite sällskap på 5an men nu är det dax att avrunda här lite innan jag skriver alldeles för mycket :)

Imorgon kommer det in bilder för idag har jag ingen ork ! :)

Hejsvejs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0