1 dag kvar !

hej bloggen . igår hände det inte så mycket vi va ute i den första snön för i år vi gick upp på fotbolls plan där Vanessa fick springa hur hon ville och lekte jätte mycket i snön hon bara älskar det  =) Sen fick Shikita springa fritt hur hon ville och hon vill inget annat än att vara ute i snön och springa fritt bästa hon vet :D Sen på kvällen träffa jag micke och vi gick en promenad förbi macken och köpte lite gott till Idol sen gick vi hem till han där vi hämta hans spikmatta som jag har fått låna av han sen gick vi hem jag till mig och han skulle förbi sin mamma på en fika :) Tack snälla micke för att jag får låna din spikmatta den är helt underbar och fungerar verkligen även om det gör grymt ont i början men den är underbar och hjälper verkligen mot min rygg ! :) tack tack .:)


Idag har det inte hänt så mycket gick imorse och hämtade Elias och Lovisa med Kickan för vi ska vara barnvakt tills imorgon sen gick vi ner på stan och köpte lördags godis till alla barn och allt som behövs till mina tårtor som vi ska göra iordning eftersom jag fyller år imorgon :) sen har vi bara vart hemma idag och tagit det lugnt Willi är här för att lana med Pontus och sen kom Sarah förbi en snabbis nu på kvällen med jonathan han är ju bara så grymt söt åå så söt att man bara vill pussa på han och mysa med han hela tiden vill låna han och aldrig lämna tillbaka han så söt är han :D

Jag är så sugen på att gå ut en lång promenad nu men vill ju inte gå själv ute i mörkret känns lite obehagligt jag verkligen hatar mörker värsta som finns nästan . :)


imorgon fyller jag 19 år shiiit blir gammal tant då ju :(

men imorgon kommer det in bilder från när vanessa lekte i snön och från min födelsedag  

hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0