Bvc !

Hej bloggen idag har jag gått fram och tillbaka två gånger för att både lämna och hämta Vanessa på dagis i spö regn jag va helt sjö blöt när jag kom hem och har frysit från imorse och fryser fortfarande .. Men när jag hämta henne på dagis så berätta dom att Vanessa är sjuk igen så hon får inte gå till dagis denna vecka och hon som ska till BVC på torsdag . Idag åt vi riktigt god mat och Vanessa älska det som vanligt . Vi åt pommes lövbiff och bea sås vilket är så jäkla gott har verkligen saknat den mat rätten :)

Sen efter maten så gick jag och Vanessa och tog ett jätte vamt bad för att få upp kropps värmen igen så jäkla mysigt :) gud vad jag älskar att bada/duscha man känner sig så jäkla fräch och ren efteråt !




Det min kropp skriker efter något som den bara absolut vill göra är att träna och jag känner att jag verkligen vill börja träna också :) Så får väl kanske ta och göra det då :)


Orkar inte skriva mer nu så hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0