Lekfull dag :)

Hej bloggen . har inte skrivit nu på två dagar men har varken orkat eller haft tid har hänt så mycket nu ...  Iallafall så igår va Vanessa på dagis och det gick jätte bra som vanligt :) men medans hon va där så passa jag och Pontus på att stor städa lägenheten och gjorde snyggt förberedde inför maten så vi skulle bjuda Kickan och barnen på mat vilken vart väldigt lyckat :) Det är så himla kul att ha dom på besök man blir så jäklans glad och full i skratt :)

Idag har det inte hänt så mycket Vanessa va hemma från dagis idag så vi passa på att vara ute hela dan och leka först tog vi upp hundarna till fotbollsplan så dom fick springa lösa och leka med tennisbollar vilket dom älskar att göra . :) Sen gick vi ner till lekparken så Sessa fick leka och springa av sig vilken gör henne väldigt lycklig . Tog lite bilder från idag som jag kommer lägga upp här i bloggen . Sen Gick vi in för att förbereda maten då jag bjöd över Kickan och barnen igen :) sen på kvällen gick vi hem till Maud ( Sessas  farmor ) och drack kaffe och snacka skit ett tag innan det var dax att gå hem igen för att fixa det sista i tvättstugan .


Sen måste jag få vara lite negativ också jag är så jävla LESS på Sheila (Pontus brors hund ) som är hemma hos oss hon är inte rums ren för fem öre och det är så jäkla tröttsamt att torka kiss och plocka upp skit hela dagarna inne jag är så less på det våran hund har nyss blivit rumsren  och nu när Sheila kissar och skiter inne så tror ju våran självklart att det är okej så nu får vi börja om från början igen med Shikita vilken suger !!! Sen har Sheila kissat ner hela våran säng och hela våran  extra säng så nu har vi fått kastat dom  så vi sover på soffan tills vi köpt en ny vilket gör att man blir riktigt irriterad !!!


Nu känner jag inte för att skriva så mycket mer ... Hejsvejs !




Vanessa ny badad :)



Sessa över lycklig :)




Över lycklig :)



Sessa <3



Mamma & Pappa älskar dig <3



Sessa tror att hon kan göra allt själv :)



Överlycklig :) <3



Över trötta hundar ! :)




över trötta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0