Tivoli :)

hejsan bloggen :) Igår va det Strängnäs marknaden så då gick vi ju självklart ner dit  och efter att ha gått runt i 4 timmar hitta vi äntligen det vi  ville köpa så vi kom hem med 5 rökta korvar brända mandlar godis och en skit häftig skylt jag ska sätta upp på dörren :)

väl hemma igen efter flera timmar på marknaden så va det bara att börja städa igen och göra allt rent och snyggt eftersom det skulle komma gäster igen för Pontus fyllde i torsdags:)



idag ska vi gå på tivoli så barnen ska få åka en massa och självklart lägger jag upp bilder på det sen :)

skriver mer när jag är hemma igen :)


Hej igen :) Efter denna dag är man helt slut det vart jätte mycket karusell åk och Vanessa bara ÄLSKA det så jäkla mycket men tyvärr fick jag bara en bild på henne när hon sitter med sin kusin Ebba :)

Sen fick jag nån bild på Nathan och Leo :)

Dax att sova nu eftersom Vanessa ska till dagis imorgon så jag måste gå upp klockan 6 på morgonen :( INTE OKEJ !! :D hehe

hejsvejs :D !




Vanessa och Ebba :)





Nathan och Leo ! :)




Ebba :)




Vanessa !<3



Nathan !<3




Ebba kickan och Leo :D !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0