Spruta !

Hej bloggen . Idag har vi vart på BVC med Vanessa där hon fick sina 1års sprutor USCH jag hatar sprutor det är det värsta som finns :) men iallafall så vägde och mätte vi henne idag också och hon väger nu 10400 g och är 77,5 cm lång min lilla flicka har blivit så stor nu hela 13 månader och snart är hon 14 månader om bara 2 veckor tiden går så fort .. Efter Bvc gick vi hem och städa och laga mat för efter maten träffade vi Sarah & Willi samt deras underbart söta son Jonathan vi tog en promenad ner på stan och handla sen gick vi hem igen och väl hemma igen va det dags att lägga Vanessa för natten då klockan va 19.00 

Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller år och det ser jag verkligen fram emot ska få en ny mobil av min älskling (a) sen ska jag få massa annat fint ! :D

men nu är det dax att avrunda här då jag inte kommer på så mycket mer att skriva . Imorgon står tvättstugan på tur hela dagen ! :D

hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0