Sjukstuga !

Hej kommer inte ha så  mycket att skriva om idag då det inte hänt något . Vanessa och jag är sjuka och vi båda två bara fryser och gör inget annat än att  bara frysa :( Kickan kom förbi en stund på en kopp kaffe och prata lite skit så mys :)

Jag är så otroligt glad att jag har kickan i mitt liv hon kan man verkligen prata med allt om åå gud vad jag är lycklig du är bäst kickan ! <3


Kollar dans feber och ska snart gå och kolla nån film och bara koppla av tänkte jag mig ! :)


Kul klockan är 23:47 och Vanessa vägrar sova bara skriker och ska sitta i knät får väl se om det blir att vara uppe hela natten igen då ..  Orkar inte skriva nå mer mår inte på topp direkt ! hörs sen bye  


Älskar dig Pontus Östling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0