Sessa <3

Hej bloggen . lämna Vanessa på dagis imorse vilket hon inte gillade hon skrek och skrek men det gick över på bara några minuter efter att jag gått :) Men iallafall när jag kom hem så börja vi städa och gjorde i ordning eftersom imorgon så kommer våra ny saker som vi längtat till nu i en vecka :D kommer in bilder på det imorgon . På eftermiddagen åkte jag och handla hem massa mat eftersom det verkligen behövdes sen nu på kvällen har vi bara tagit det lugnt och kollat lite på tv och bara myst . Det är ju så jäkla kallt ute nu man fryser ju nästan ihjäl när man går ut plus att det regnar och de är inte okej det är bara oktober och redan såhär kallt .. :( Men nu ska jag avrunda här och börja kolla lite på fb sen ska jag krypa ner i sängen under mitt varma täcke och bara sova tills klockan ringer klockan 06.00 då det är dax att gå upp igen för att lämna Vanessa på dagis då hon har grupp foto och enskilt foto vilken ska bli kul att se hur det går . :) Kommer in lite bilder imorgon .

Hejsvejs . !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0