Nya saker !! :D

Hej bloggen . Idag så lämna jag Vanessa på dagis imorse och självklart följde Kickan och hennes barn med då dom skulle till skolan efter att vi lämnat alla barn så tog jag och Kickan en promenad ner på stan och vidare till strand promenaden följde den en bit sen svängde vi in på strandbadet för att kolla på Charlie's minnes stund och det var väldigt fint där .. Sen gick vi hem och väl hemma börja jag och älskling städa för fullt flytta bort den gamla tjock tvn som vi haft så länge nu och ställde in den i skrubben då vi skulle få våran nya tv idag med 3d vinklade högtalare  samt ps3 :) så när vi väl fixat allt så va det bara att invänta dom nya sakerna eftersom Kickan skulle hämta Vanessa på dagis idag och vara med henne på hennes dagis foto idag så vi skulle kunna fixa allt innan dom kom vilken va väldigt snällt av henne :) .. Efter att vi monterat upp allt och det vart klart så har vi kollat på film och spelat lite på den nya tv . :D

Imorgon kommer Willi hit och ska sova här till på söndag ja om han kommer sova något eftersom han och Pontus ska lana hela helgen men jag funderar på om jag ska gå ner till Sarah och hennes mamma för att kolla på idol lite :D


Nu tänkte jag avrunda lite här för att lägga upp lite bilder och sen komma tillbaka imorgon ! :D





Före allt fix ! :D




Före allt fix :D



Leo är jätte nyfiken när vi packar upp allt ! :D








Här är allt fixat och klart !! :D:D



Så här månta tv dosor har vi nu istället för bara en ! :D




Bjuder på en fin bild på våran hund också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0