Mys !

Hej bloggen och mina få läsare där ute .. Idag har vart en riktigt bra dag men ändå en riktigt dålig dag :)

ja vi kan ju börja med dom bra sakerna  . Jag har bara vart hemma och tagit det lugnt och haft en riktigt mysig dag med Vanessa och hunden . Jag och Vanessa har badat i nästan 2 timmar lekt med alla hennes leksaker ätit riktigt god lunch tillsammans sen låg vi och myste i soffan framför två underbara filmer och bara fått vara helt ensamma utan att några vart hemma hos oss idag och det har vart det underbaraste jag gjort på länge med Vanessa mitt lilla charmtroll <3 Jag älskar dig Vanessa du får mig att le även i svåra stunder <3
Nu på kvällen så bjöd min älskade vän Sarah och hennes mamma hem mig och Vanessa samt Shikita på jätte god mat och mys framför tv med en skål godis och lite chips . Va jätte kul att komma bort lite  <3 4 dagar kvar till lill prinsen är beräknad att komma så nu hoppas vi på att Sarah släpper lös lite ;) hehe


Och dom dåliga nyheterna är att jag fortfarande inte mår så bra satt imorse fick det gå ut över min lilla prinsessa genom att hon inte fick gå på dagis idag för jag orkade verkligen inte gå jag kände mig så deppig imorse .. men jag fick en underbar dag med Vanessa .. Sen är det så att Vanessa har blivit sjuk och fått hög feber och mått dåligt idag .. Men allt har ändå börjat bli så mycket bättre och jag börjar lite smått lita på dig igen men kan inte helt men hoppas jag gör det ganska snart . !



6 dagar kvar till min älskade pojkvän fyller år och då ska vi verkligen fira det ! :)

sen är det 5 dagar kvar tills han kommer hem och jag längtar som bara den för jag måste träffa han snart !! :):):)



Jag älskar dig Pontus Östling <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0