Ikea !

Hej bloggen idag har vi inte gjort så mycket bara suttit hemma och tagit det lugnt hela dagen Vanessa börjar nog bli lite små sjuk igen tror jag för hon har ju dock inte gjort annat än att sovit hela dagen lång . ! Men iallafall Maud va på ikea hela dan och handla lite till oss och gjorde några häftiga fynd :) ( Kommer in bilder på det imorgon ) .  Och imorgon kommer Willi hit och lanar med Pontus om det blir som dom tänkt . :) Men jag har iallafall tänkt gå ut med Vanessa så hon får röra lite på sig leka och ha skojj ute ! :D Men just nu känner jag verkligen inte för att skriva så jag tänkte avrunda här  ! Ses imorgon igen . Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Sara:)

Hejsan:)

vet inte riktigt hur jag kom in på din blogg:P

Men den är jättefin och intressant att läsa om din vardag:)



Hoppas att ni har haft en jättetrevlig dag:)

2010-10-31 @ 18:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0