Eskilstuna !

Hej bloggen . Idag har vi vart i Eskilstuna och kolla runt i alla möjliga affärer och hitta så mycket jag bara måste ha till lägenheten som jag absolut måste köpa nu när vi får pengar :) Men som sagt så kolla vi runt i affärer idag och jag hitta en tjocktröja och ett par byxor till Vanessa och sen tre par vantar till Vanessa riktigt snyggt :) Sen gick vi till Mcdonalds så Vanessa fick lite mat i sig vilken hon tyckte va super gott :) efter 4 timmars spring på stan så va det dax att åka hem till hunden hon va så duktig när hon va själv är så stolt över våran älskade Amstaff bebis :)

nåväl hemma igen så kom kickan förbi och drack kaffe och prata lite innan hon skulle hem och lägga sina barn :) Sen såg jag Agnetha och va tvungen att ropa på henne för att visa upp vad jag och älskling köpt till Sarah och Willis son Jonathan :) och hon verkligen älskade det vi köpt :) hehe så då får vi hoppas på att Sarah och Willi gillar det lika mycket som hon och vi då :) Och sen fråga Agnetha om vi kunde och ville ha Zeus en stund imorgon och självklart ville vi det ! Han är ju en helt underbar hund som man absolut inte kan sluta älska :D ! !

Sen nu på kvällen va vi bjudna på lasagne hos Maud och Janne och det va så super gott :) Sen hemma igen så har vi kollat på tv och bara kopplat av hemma i soffan och imorgon ska vi städa lite och göra iordning här hemma och bara ta det lugnt ! :)  kommer in lite bilder på det jag köpte förutom det vi köpt till Sarah och Willi för det är inslaget i paket ! :D

hejsvejs bloggen !




Vantarna vi köpte !



Vantarna !





Tröjan och byxorna !




Tröjan och byxorna !



Tröjan fram ifrån !



Tröjan bak !



Byxorna fram ifrån !




Byxorna bak !





Våran älskade hund som sover så himla fint ! haha




Våran älskade hund som sover så fint ! :) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0