Snöstorm !

Hej bloggen . Idag har Vanessa lekt med Nathan hela dagen och det är så kul att se dom två ihop dom båda har så starka viljor och är helt underbara båda två :) Sen gick jag Kickan Tina och Alex för att hämta Ebba & Leo vid bussen i världens snöstorm och det var sååå kallt . Sen väl hemma igen så fick det bli mys i soffan med en kopp te  och ps3 spel sen gick  jag och Sessa hem till Kickan för hon skulle bjuda oss på mat och det blev en supergod lasagne sen har vi bara kollat på tv och snackat lite skit och imorgon ska jag ner till arbetsförmedlingen i all denna snö .. VILL VERKLIGEN INTE DET ! Men just nu så känner jag inte för att skriva så därför fatta jag mig lite kort här i inlägget och nu blir det sängen för hela slanten så man kan bli frisk igen :D Hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0