pigg :)

Hej bloggen igår orka jag inte skriva något men det hände inget speciellt iallafall va hemma och tog det lugnt hade kickan och barnen på besök och Tina & Alex med Nathan på besök som var över på en fika sen bar Pontus och Alex in alla Alex o Tinas möbler i vårt förråd :) Sen på kvällen gick jag hem till Maud på en kaffe innan det va dax att gå hem med Vanessa och lägga henne :)

Sen idag så gick jag upp 06 för att göra mig i ordning och väcka Vanessa för att ta henne till dagis och självklart tog jag med mig Maud på en promenad dit väl hemma igen så börja vi två stor städa hela lägenheten från golv till tak varje rum sen har jag hållt på och tvättat från 10 till 21 och vikt tvätt lagt in i skåpen lagat till en riktigt god vildsvinsgryta med ris som jag bjöd Maud Nathan Alex och Tina på sen va jag så slut att jag gick och vila en timme sen väl uppe igen så har jag bara tagit det lugnt och kollat på tv en stund och nu kollar jag och älskling på "pensionärsjävlar" på femman och jag tror aldrig jag skrattat så mycket som jag gör när jag kollar på det och det är något alla måste se ! :D

Jag fattar egentligen inte vart jag fick den här energin ifrån efter som jag vart så seg varje dag sen jag börja med medicinen . :)

men nu är det nog dax att avrunda här och kolla tv en stund till innan det är dax för sängen . :)  Hejsvejs ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0