10/11 - 2010 <3

Vilken helvetes natt vi haft Vanessa vakna vid 2 och va uppe till klockan 5 hon total vägra att sova efter att ha vart vaken somna hon äntligen sen när klockan ringde  1 timme senare så va det bara att gå upp och göra Sessa iordning för hon skulle ju självklart till dagis idag va hemma vid 09 igen och då följde Kickan med hem till oss för att tvätta och det har vi hållt på med hela dagen sen åkte vi ut till intersport där jag bytte mina nya fina skor som jag fått av min älskling :) Kommer in bild på det snart ! Sen handla jag hem lite mat väl hemma efter det så drack vi lite kaffe tillsammans med Kickan och hennes barn Ebba och Leo sen var Alex och Tina här med några av sina barn Lovisa Elias och Nathan :) så vi har haft fullt hus hela dagen och det har vart lite stressigt ! Nu på kvällen gick vi hem till Kickan hela familjen för hon skulle bjuda på taco paj och fika efter det :) nu är vi hemma igen och har lagt Vanessa så nu kollar jag och hjärtat på idol och ska mysa ner oss i soffan :) Kommer in och skriver lite mer imorgon .



10/11 2010 - Ett datum att minnas  ! Jag är lycklig <3


Hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0