Lycklig !

Hej bloggen igår skrev jag inte något inlägg men jag hade verkligen inte tid . Vakna upp på morgonen eller ja jag fick för första gången på 5 månader sovmorgon till klocan 11 och det var helt underbart något jag verkligen behövde :)Men nog med det när jag gick upp så hoppa jag direkt in i duschen med Vanessa och efter det så fixa jag iordning mig direkt för att gå ner till stan för att gå på ett möte på arbetsförmedlingen i 2 timmar efter det så gick jag och handla sen kom jag äntligen hem vid 16.00 . Väl hemma igen börja jag laga mat till barnen o alla andra. Sen kom Kickan Ebba och Leo samt Alex Tina och Nathan på fika. Vid 21 gick jag hem till Kickan för att kolla på grey anatomy sen drack vi kaffe och tiden bara sprang iväg kom inte hem förns klockan 2 inatt  och då hoppa jag direkt ner i sängen för att sova .. Igår va en riktigt bra dag jag är så jäkla lycklig :D


Idag så gick jag upp vid 9 dagen börja ganska segt satt lite vid datan ända fram till kl 11 för då kom kickan och barnen på besök drack lite kaffe och runt 12 tiden kom Alex Tina och Nathan på besök och ville ha kaffe. Så det har varit fullt hela dagen. Vid 2 gick alla hem och då börja jag diska tills älskling kom och avbröt och forsatte diska. Sen har vi bara tagit det lugnt framför tvn. Tills älskling gick i väg med sin mamma och flytt städa då gick jag hem till Tina och Alex så vanessa fick springa av sig med nathan och dem bjöd på mat. Sen vid 9 gick vi hem för att lägga Vanessa. Och nu ska jag avrunda här för att kolla lite på tv innan jag ska sova.. Hejsvejs





Mamma och Pappa älskar dig :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0