Eskilstuna :)

Hej bloggen ... Idag gick vi upp vid 9 för att göra oss iordning då vi skulle åka till Eskilstuna idag och gå på stan vilket va jätte kul vi sprang runt där in och ut ur olika affärer i nästan 7 timmar innan Pontus fick nog och ville åka hem .  Men inne på clas olsson hitta vi några ljusstakar som vi ska sätta upp på jul pyntningen sen hitta vi julgrans belysning skruvmejsel och en sladd gömmare ( heter inte så jag vet !! ) Sen gick vi in på Kappahl och köpte jeans och en skjorta till Ebba tre tröjor och ett par byxor till Leo sen jätte fina sparkdresser till Sessa :) Sen gick vi till lindex och titta runt och där inne köpte vi en BH till mig :D sen gick vi till game och där köpte Pontus två spel till sitt ps3 och efter det så gick vi och käka lite mat på mcdonald's där Sessa fick en bok som hon vart hel nöjd med :)Väl hemma igen va det dax för Sessa att sova och jag har myst framför tv en stund mina fötter är så svullna och värker så mycket efter att ha sprungit så mycket idag AJ AJ AJ gör jätte ont  .. Idag kommer jag inte orka lägga in bilderna i bloggen på allt jag köpt men lovar att jag ska göra det imorgon . Juste jag hatar folk som kör bussar när dom inte tar hänsyn till barn kör som idioter tror nästan dom ska krocka så dom kör sen tok bromsar dom så man flyger fram och på tal om bussar idag när vi åkte hem så körde han som en idiot och när vi skulle gå av bussen så tog Pontus av Sessa från bussen i hennes vagn och han stänger dörrarna så Sessa klämmer sig sitter mitt i mellan och jag vart så jävla arg och han ber inte ens om ursäkt utan bara kör och lossas som om inget har hänt :O

Idag vart det en ur god Sallad till Middag åå jag är så nöjd med den  . :)

Nu är det sängen som gäller för mig då jag har så jäkla ont i min hals har så ont att jag knappt kan dricka något så känns som man ska vila upp sig så man blir frisk snart   :D

Hejsvejs bloggen kommer in bilder imorgon .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0