Trött och sliten . !

Hej bloggen idag mår jag illa är trött och jätte sliten orkar inte göra så mycket . Har gått 1,2 mil idag för att lämna och hämta Vanessa på dagis vilket är så jäkla jobbigt speciellt när man får gå i mot vind och det slår snö i ansiktet ! skit kallt ute och det är is överallt dom är så dåliga på att sanda så man måste alltid titta vart man sätter fötterna så man inte ramlar och slår ihjäl sig .

Idag har jag inte gjort så mycket suttit hemma hos Maud med Alex och Tina hela morgonen sen har jag bara vart hemma och tagit det så lugnt som möjligt och haft tvätt stugan hela kvällen så nu finns det absolut ingen smuts tvätt kvar :)

Sen har mamma och pappa vart här idag på fika :) Sen har självklart Kickan och barnen vart här :)

Nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem från körskolan så vi kan mysa ner oss i soffan innan jag somnar :)

Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0