Trött och lycklig :)

Hej bloggen har inte skrivit något nu på tre dagar men det har vart för att Pontus har spelat cs och inte låtit mig bloggat något men nu ska jag försöka att inte vara så slarvig längre och blogga varje dag . :)

har inte hänt något iallafall när jag inte vart här har bara vart med Tina Alex Kickan och barnen Ebba Leo Nathan Leon Lovisa Elias och självklart Vanessa ! :D

Idag så körde Maud mig och Vanessa till dagis och sen hem igen :) Hemma igen så har jag bara tagit det lugnt och försökt vila upp mig lite eftersom jag vart uppe sen klockan 05 .. Haft en hemsk natt drömt så jäkla mycket mardrömmar och det har vart så hemskt sen har jag vart så jäkla trött idag och haft sån halsbränna frysit hela dagen och kännt mig jätte seg .. :( Sen är jag så grymt glad är över lycklig men varför det tänker jag absolut inte säga i nu läget :)

Nu ska jag kolla klart på tv sen måste jag verkligen sova ! :D


hörs imorgon hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0