SMÄRTA !!!

Hej bloggen . Igår skrev jag inge inlägg men jag har inte så mycket ork till det nu när jag går på medicinen jag är helt slut och sitter mest framför tv och försöker vara med våran lilla Sessa så mycket jag bara orkar och gör jag inte det så sover jag .. Har kommit på att jag kan försöka sova bort smärtan men det går ju inge vidare bra då jag vaknar efter 5 minuter pga smärtan jag känner och jag börjar fundera på om jag inte är på väg att få magsår efter alla tabletter då jag har så jääääkla ont i magen känns som nån hugger mig flera gånger om så ont gör det ... Eller nej det går inte ens beskriva min smärta i ord man måste nog uppleva den för att förstå hur ont det faktist gör ! Men nog med mitt klagande nu .

Idag har jag vart själv med Sessa och hunden hela dan vilket har vart riktigt jobbig för mig eftersom jag inte orkar så mycket nu . För Pontus åkte inatt ner till småland med sin mamma för att hjälpa sin bror med familj att bära och lasta på ett stooort släp med grejjer då dom ska flytta upp igen till Strängnäs .. Så Kickan och barnen har vart här hela dagen och hållt mig sällskap och så sen nu på kvällen så har jag suttit hemma hos Sarah och kollat lite på tv och pratat lite skit . Sen så låna jag med mig hennes hund hem över natten så nu är lilla Zeus på besök :)  Men nu är det dax för mig att gå & sova eftersom en låååång dag väntar imorgon :) hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0