Poker !

Hej bloggen . Idag vart jag väkt av hunden runt 11 så det va ju bara gå upp och sen gå ut med henne efter det så kom Alex med sina barn förbi en stund och drack lite kaffe och då vakna Vanessa runt halv 12 efter att ha vart uppe halva natten igen ... SUCK !! .. :D Men jag börja städa direkt när jag kommit hem efter promenaden och sen när jag va klar med städningen så va det ju hockey på tv så det kolla vi självklart på efter det så har jag bara tagit det lugnt idag tills vi gick hem till Pontus mamma som ville bjuda på mat idag så gick över dit vid 4 tiden och där åt alla ungspannkaka efter maten då alla barn satt och åt sitt lördagsgodis så ville Alex spela poker med mig och Pontus och det sluta med att jag vann allt bara för att jag är så jäkla bra :D hehe Men nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva så nu blir det att avrunda här :) Hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0