Lååååång dag ! :)

Gud vilken lång dag det vart börja med att jag vakna vid 04.15 för att Vanessa ville gå upp men hon somna om med lite välling och jag vakna vid halv 11 så jag gick ut med hunden då och när jag kommit in igen så var Alex här och lekte med Vanessa sen gick han hem igen och vid 12,00 så kom Kickan och barnen hit och sen vid 13,00 så kom Alex med Leon och sen vid 15,00 kom Tina och Nathan hit så vi har haft fullt hus hela dagen :) Sen vid 16,00 kom Maud och då höll vi på med maten sen efter att hela familjen ätit här så gick Alex Tina och två av deras barn hem sen stanna Kickan till 19,00 sen gick dom hem och denna dag tar aldrig slut är jätte trött och mår illa som en skit !! Men nu orkar jag inte skriva så mycket mer :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0