Happy ! :)

Igår va en seg dag .. Gjorde inget annat än att gå gick fram och tillbaka till dagisen 4 gånger sen ner på stan fram och tillbaka har så jäkla ont i kroppen ... Umgicks med Kickan Ebba Leo Tina och Alex samt deras barn sen på kvällen tog vi det bara lugnt och myste framför tv :)


Och idag har vi inte gjort så mycket när jag vakna gjorde jag frukost till Sessa sen gick jag över till Alex och Tina för kickan var barnvakt ! Gick hem vid 3 sen har jag bara vart hemma men Kickan och barnen var här och åt jätte mys ju :D



skit kallt ute och världens storm ska gå till dagis imorgon med Sessa fram och tillbaka 4 gånger känner mig inte taggad på det iallafall :( Men Kickan och dom går med mig och det känns jätte positivt iallafall :)


Har en liten hemlighet till alla där ute ;) Jag är gravid och jag & min älskade väntar vårt 2 barn och det kommer nog Vanessa ÄLSKA ! 



HAPPY FACE ! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0