Äntligen !!

Har inte kunnat skriva här nu på 3 dagar men jag har vart sjuk och har inte haft så mycket ork sen tycker älskling att jag inte ska sitta så mycket vid bloggen om jag är sjuk för då ska jag sova och bli frisk ...  Men nu är jag helt klart frisk och kommer orka massa :) Idag är det första advent så vi har tänt första ljuset och haft advent mys :) Sen har älskling hållt på i tvättstugan hela kvällen medans jag gick hem till Maud med Sessa och drack kaffe och prata förlossningar med Tina :) Igår hade vi Nathan på besök som har sovit över här tills idag hur underbart som helst förutom när han och Sessa ska göra alla sina dum heter ååå då kan man gå upp i taket verkligen :)


Imorgon kommer underbara Sarah förbi oss och snackar lite skit :) Gud så jag har saknat henne :)


Men nu är det dax att avsluta här :) hejsvejs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0