Älskade barn ! <3

Hej bloggen . Idag så gick vi upp vid 10 och har bara vart hemma har inte alls var en bra dag börjar med att det har vart massa bråk här hemma och allt har vart så stressigt och det mår varken jag eller Sessa bra utav nu har jag bestämt mig att jag ska skit i allt absolut allt . Det ända jag ska tänka på är mig och Sessa och Shikita resten skiter jag i Pontus får göra som han vill när han vill och hur han vill jag tänkter inte bry mig :) !!!!!



Nu ska jag laga mat sen ska jag ta med mig Sessa hem till Maud så hon får leka med Nathan lite och jag dricka massa kaffe ! känner inte för att skriva så mycket då allt känns så jävla jobbigt just nu !



Vanessa Amanda Östling Hällgren älskade barn du lyser upp min dag jag älskar dig så djupt mycket kärleken till dig går inte att beskriva i ord jag är så glad att jag har dig ! Jag älskar dig mitt lilla charm troll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0